Anuari de l'Observatori de biblioteques, llibres i lectura

L’Observatori sobre Biblioteques, Llibres i Lectura neix amb la finalitat de vertebrar les diferents iniciatives que a l’entorn d’aquest tema es desenvolupen a la Universitat de Barcelona i, també, en altres institucions universitàries i organismes que hi treballen.

L’Observatori pretén esdevenir un instrument per a l’anàlisi, la planificació, la coordinació i la difusió de les accions a l’entorn de les biblioteques, la lectura i el llibre. Formen part de l’Observatori professors i professores de diversos departaments i especialitats, tant de la Universitat de Barcelona com d’aquelles altres que compten amb professors i investigadors de prestigi reconegut, i també d’institucions i organismes que, per si sols, no podrien tirar endavant projectes globals.

L’Observatori es va crear, oficialment, el 14 de juliol de 2008, per Consell de Govern de la Universitat de Barcelona i està adscrit a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació.

tipus de font

Afegeix un nou comentari

Filtered HTML

• Les adreces web i de correu electrònic es transformen en enllaços automàticament.
  • Etiquetes HTML permeses: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.