Activitats - General - Professorat

El professor Juanjo Boté, rebut per la rectora de la UPGC (Costa d’Ivori)

El professor Juan-José Boté-Vericad, professor de la FIMA, ha estat rebut oficialment per la rectora de la Université Peleforo Gon Coulibaly (UPGC), a Korhogo (Costa d’Ivori), en el marc d’una mobilitat internacional del programa Erasmus+ KA171 del 27 d’abril a l’1 de maig de 2026.

Aquesta estada acadèmica s’inscriu en les accions de cooperació internacional impulsades per Erasmus+, orientades a reforçar els vincles entre universitats europees i institucions de països socis, així com a promoure l’intercanvi de coneixement, la docència compartida i futures línies de recerca conjunta.

Durant la visita, el professor Boté ha mantingut reunions institucionals amb membres de l’equip rectoral, deganat i professorat de la universitat amfitriona per explorar noves oportunitats de col·laboració entre ambdues institucions.

Entre les activitats desenvolupades, destaca una conferència institucional oberta centrada en la intel·ligència artificial i la creació de continguts acadèmics, així com un seminari especialitzat i un taller pràctic adreçats a estudiantat de màster. Les sessions han abordat l’ús responsable de la IA, la verificació de la informació digital i les competències emergents en l’educació superior.

Així mateix, durant l’estada, s’han iniciat contactes per impulsar futures col·laboracions científiques en àmbits com el comportament informacional, la desinformació i l’aplicació de la intel·ligència artificial en contextos universitaris internacionals.

La visita reforça el compromís de la FIMA amb la internacionalització, la cooperació universitària i la projecció global del seu professorat.