Activitats

25, 26 i 27 d’abril: Social Startup Meeting Barcelona, una trobada d’estudiants interessats en emprenedoria social

Del 25 al 27 d'abril, tindrà lloc a l’Edifici Històric la Social Startup Meeting Barcelona, organitzada per la UB i altres entitats. Es tracta d’una activitat de cap de setmana adreçada a estudiants —de grau, màster, postgrau i doctorat—, i a PDI, PAS, Alumni UB, i públic en general. La Social Startup Meeting Barcelona pretén impulsar iniciatives emprenedores de model cooperatiu, amb l’objectiu que aquestes iniciatives es puguin desenvolupar com a negoci després de la trobada. El programa es desenvolupa segons la metodologia «aprendre creant», aprovada el 2007 pel Startup Weekend.

El cost de la inscripció a la trobada per als participants de la UB és de 45 €, i inclou, a més de la participació a les diverses activitats, els materials, i els àpats dels tres dies (esmorzars, dinars, berenars i beguda). Tal i com vam anunciar en aquest butlletí, el curs passat dues alumnes de la nostra Facultat van formar part d'un dels equips guanyadors.

El termini d'inscripció per a aquesta segona edició de la Social Startup Meeting Barcelona acaba acaba el 18 d’abril (inclòs): http://www.ub.edu/ice/jornades/socialstart.