• Aquest esdeveniment ja ha passat.

6 de març: foto de dones de la FBiD amb motiu del Dia Internacional de les Dones

març 5, 2018 @ 23:00 - març 6, 2018 @ 0:00

El proper 8 de març se celebra el Dia Internacional de les Dones i, amb aquest motiu, s’ha convocat una vaga i diverses accions reivindicatives.

Amb l’objectiu de sumar-se a les reivindicacions a favor de la igualtat de gènere dins de la Universitat, la Unitat de Comunicació de la UB ha organitzat una acció: es tracta d’obtenir una fotografia de les dones de la UB (alumnes, professores i personal d’administració i serveis). Aquesta fotografia es difondrà a través de les xarxes socials i altres canals de comunicació institucional. La Facultat se suma a aquesta iniciativa i la nostra fotografia es farà el dimarts, dia 6, a les 12 del migdia, al pati de la biblioteca.

Mostra els detalls

Inici: