Acte de cloenda de la Universitat de l’Experiència

El passat dimarts, dia 19, tingué lloc al Paranimf de l'Edifici Històric la cerimònia de cloenda de la primera edició dels estudis de la Universitat de l'Experiència. El rector Dídac Ramírez va presidir l'acte i hi intervingueren també Misericòrdia Garcia, comissionada per a Societat i Envelliment; Vicenç Benedito, professor emèrit del Departament de Didàctica i Organització Educativa de la Facultat de Pedagogia i professor de la Universitat de l’Experiència; Susanna Vendrell, coordinadora de la Universitat de l’Experiència; Manel Farré, director general de la Fundació Jesús Serra, i Carme Triadó, directora del Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació i coordinadora docent de la Universitat de l’Experiència.

En nom dels alumnes, va prendre la paraula, entre d'altres, Margarita Bonino, estudiant de l'ensenyament Informació en Clau Personal de la nostra Facultat, que fa fer unes boniques reflexions sobre el que havia significat per a ella i els seus companys aquesta experiència d'estudi a la Universitat. El cor de la UB va cantar algunes peces de temàtica estudiantil com ara la coneguda Cohors generosa i va cloure la cerimònia amb el Gaudeamus igitur. Podeu consultar aquí les fotografies de l'acte. Abans d'aquesta cerimònia solemne, els alumnes de la Facultat havien organitzat un dinar de comiat al què van assitir alguns dels professors del curs.