Akademia, un programa per promoure l’esperit emprenedor dels estudiants

El Barcelona Institut d’Emprenedoria (BIE) de la UB impulsa, per quarta vegada i després de l’èxit de les tres primeres edicions, el programa Akademia de la Fundación Bankinter Innovación, un programa de promoció de l’esperit emprenedor destinat a estudiants de grau (de 3r o 4t curs, preferentment) i de màster de qualsevol àmbit del coneixement. Podeu veure aquí un vídeo de promoció del programa i aquí un altre que recull testimonis d’alumnes que hi han participat.

La inscripció a l’Akademia Project és gratuïta, però les places són limitades i es realitza un procés de selecció. El 20 d’octubre, a les 17 h, es presenta el programa a l’aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa (edifici 690).