Alumnes de CAV presenten un projecte d’aprenentatge servei

Daniel Moya, Laura Nogueira, Marc Serrano i Isaac Ros, alumnes de 2n i 3r del grau de Comunicació Audiovisual, han presentat un projecte d’Aprenentatge Servei (ApS) a la Jornada L’aprenentatge servei i les missions de la universitat, celebrada el passat 22 de març a la Facultat d’Economia i Empresa.

Al projecte, de divulgació sobre el compliment terapèutic en el peu d’atleta, també hi participen Andrea Amador, Raquel Bernabéu i Júlia Sala, alumnes de Comunicació Audiovisual, i Karen Pacheco, alumna del grau de Podologia. Tutoritzen aquesta proposta els professors Laura Cuffí, de la Facultat de Medicina, i M. Ángeles García, Fernando Polanco, Jaume E. Vilaseca, de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació.

La jornada, organitzada per l’IDP-ICE amb el doble propòsit de reflexionar sobre aquesta fòrmula d’aprenentatge actiu i presentar iniciatives sorgides en l’entorn de la Universitat de Barcelona, va convocar desenes d’alumnes i docents.