Aurora Vall, nova cap d’estudis d’Informació i Documentació

El passat 16 de maig, el Consell d’Estudis d’Informació i Documentació va elegir com a nova cap d’estudis la professora Aurora Vall, que va prendre possessió del càrrec el 29 de maig.

Aurora Vall relleva la professora Marina Salse, que ha estat cap d’estudis des del curs 2012-13 i a qui agraïm des d’aquí la seva dedicació durant aquests anys. Continua ocupant el càrrec de secretària del Consell la professora Marta Somoza.

Aurora Vall és coordinadora del Pràcticum de la Facultat i del grau d’Informació i Documentació, i  és editora i forma part del Consell de redacció de BiD, revista de la Facultat. La seva principal línia de recerca és la qualitat de la informació sobre salut, amb un interès especial sobre com les biblioteques públiques poden ajudar la ciutadania en l’alfabetització en salut.