Aviat comença la preinscripció de la Universitat de l’Experiència: 6 de juny

Del 6 al 9 de juny, estarà obert el períde d’inscripció a la Universitat de l’Experiència, el programa de la UB adreçat a persones de més de 55 anys.

La Facultat de Biblioteconomia i Documentació ofereix «Biblioteques i Arxius en l’Era Digital», un curs que vol proporcionar als estudiants una introducció teòrica i pràctica al món de les biblioteques i els arxius en clau personal per tal que en puguin fer diferents usos segons els seus interessos, alhora que pretén acostar-los al coneixement del patrimoni bibliogràfic i documental del país. El curs pretén també oferir-los eines perquè siguin capaços d’organitzar, descriure, conservar i fer servir els seus documents i els seus llibres i introduir-los o aprofundir en el món d’Internet i les xarxes socials com a eines essencials per al coneixement i les relacions personals.

En el curs «Biblioteques i Arxius en l’Era Digital», els continguts teòricopràctics es complementen amb xerrades, exposicions i visites guiades a arxius, biblioteques i altres institucions culturals rellevants i s’ofereix la possibilitat de fer un viatge cultural d’una setmana en el període no lectiu entre els dos semestres. Les activitats dels infatigables estudiants i professors de la UdE són sovint protagonistes del nostre portal de notícies.