Campus

Beca per col·laborar amb la Unitat UB-Bullipèdia i el BulliLab de Ferran Adrià adreçada a estudiants de doctorat i de màster de la Facultat

El vicerectorat de Política Docent i Lingüística ha convocat una beca adreçada específicament a diplomats en BiD, llicenciats en Documentació o graduats en IiD que actualment estiguin cursant el doctorat o un màster a la Facultat de BiD.

La beca es convoca per col·laborar —entre el 14 de setembre de 2015 i el 13 de març de 2016— amb la Unitat UB-Bullipèdia (Campus de l’Alimentació de Torribera), el BulliLab de Ferran Adrià i el CRAI Torribera en tasques relacionades amb la gestió de la documentació gastronòmica de la UB i del BulliLab. La dedicació és de 20 hores setmanals, amb una retribució mensual de 493,60 € (en brut). Consulteu aquí els detalls de la convocatòria. El termini de presentació de sol·licituds acaba el 3 de juny.