Campus

Beca de col·laboració per donar suport al manteniment del web del grup de recerca BiBES de la Facultat

La Facultat de Biblioteconomia i Documentació ha convocat una beca de col·laboració adreçada als estudiants de la Facultat per donar suport al manteniment de les pàgines web del grup de recerca BiBES. Biblioteques, Educació i Societat.

Mèrits que es tindran en compte:

• Tenir aprovades les assignatures del grau d’IiD Desenvolupament de col·leccions i Recursos i serveis de referència
  • Tenir coneixements de les bases de dades especialitzades de l’àmbit de la Biblioteconomia
  • Tenir bona capacitat comunicativa escrita en català i castellà. Es valoraran també els coneixements de  francès i anglès
  • Tenir pràctica en l’ús de gestors de continguts (Drupal o un altre)

El període de col·laboració comença el 17 d’octubre i acaba el 17 de març de 2017, amb una dedicació setmanal de 10 hores.

Podeu consultar aquí les bases de la convocatòria. Les sol·licituds es poden presentar fins al 15 de setembre de 2016.