Campus

Beques de col·laboració amb la UB: el termini de presentació de sol·licituds acaba el 30 d’abril!

Fins al 30 d’abril, hi ha temps per sol·licitar alguna de les 273 beques que la UB ofereix a l’alumnat per col·laborar el curs vinent amb diversos serveis. Algunes d’aquestes beques corresponen a la biblioteca i a les aules d’informàtica de la nostra Facultat i poden interessar molt especialment els nostres estudiants.

A més, n’hi ha una seixantena per col·laborar amb les biblioteques d’altres Facultats i altres serveis del CRAI, on ser estudiant de l’àmbit de la Informació i la Documentació serà valorat com un mèrit. Dins del mateix CRAI, per optar a les beques de col·laboració amb la Unitat de Procés Tècnic, és requisit específic ser estudiant de grau d’IiD, i per al Gabinet Tècnic del Rectorat, cal ser estudiant del grau d’IiD o de CAV. Altres unitats com el Servei d’Atenció a l’Estudiant, l’Oficina de Gestió de la Recerca, o la Unitat de Comunicació, valoraran com a mèrit per a algunes beques ser estudiant d’algun dels nostres ensenyaments o tenir coneixements específics en l’àmbit de la Informació, la Documentació i la Comunicació.

Podeu consultar els detalls d’aquesta convocatòria que convé analitzar amb atenció a: https://seu.ub.edu/ajutsPublic/showPublicacion/2293.