Beques de col·laboració adreçades a estudiants de la Facultat

La Facultat de Biblioteconomia i Documentació ha obert la convocatòria d’una beca de col·laboració per donar suport al grup de recerca BIBES. Biblioteques, Educació i Societat. El període de col·laboració comença el 16 d’octubre i acaba el 16 de març de 2018, amb una dedicació setmanal de 10 hores. Podeu consultar aquí les bases de la convocatòria. El termini de presentació de sol·licituds acaba el 16 de setembre de 2017.

Així mateix, la UB ha convocat 10 beques més, entre les quals n’hi ha algunes per col·laborar amb l’Escola de Doctorat i amb l’Hotel d’Associacions que poden interessar a estudiants de la nostra Facultat, i molt especialment la de l’Àrea d’Organització i Recursos Humans. Les sol·licituds es poden presentar fins al 21 de setembre.