Campus

Beques de col·laboració amb la UB: el termini de presentació de sol·licituds ha estat prorrogat fins el 18 de maig

El termini de presentació de sol·licituds per optar a alguna de les 292 beques de col·laboració que ha convocat la UB ha estat prorrogat fins el 18 de maig.

Moltes de les beques són del tot adequades per als estudiants de la FBiD o estan adreçades especialment a ells, com ara les que es convoquen per col·laborar amb les nostres aules d’informàtica. Així mateix, hi ha beques per col·laborar amb la Biblioteca de la Facultat en horari de matí i de tarda, i un llarguíssim seguit de beques per col·laborar amb les biblioteques d’altres Facultats per a les quals ser estudiant del grau d’IiD és un mèrit preferent.

A més, s’han convocat altres beques per a diverses unitats del CRAI — el Servei d’Obtenció de Documents, la Unitat de Procés Tècnic, el Centre de Digitalització o la Unitat de Projectes— i per al Servei d’Atenció a l’Estudiant, on els estudis de l’àmbit de la Biblioteconomia i la Documentació també són un requisit o un mèrit. Al seu torn, l’Àrea de Gerència i el Gabinet Tècnic del Rectorat també demanen estudiants de grau, de màster o de postgrau de la Facultat. La Unitat de Comunicació i la Unitat d’Entorns Web ofereixen beques per a la creació de pàgines web o de materials multimèdia.

En general, però, moltes de les beques estan destinades a tasques que tenen força a veure amb els ensenyaments de la Facultat i, per tant, recomanem als nostres estudiants que facin una lectura ben atenta de l’annex de la convocatòria per tal de detectar quina oferta s’adapta més al seu perfil. Es pot consultar a la pàgina web de la UB.