Campus

Beques de col·laboració amb la UB: n’hi ha diverses que poden interessar als nostres estudiants!

La Universitat de Barcelona ha fet pública una convocatòria extraordinària d’11 beques de col·laboració que poden interessar especialment als estudiants de la nostra Facultat i concretament al estudiants d’IiD. Són beques per col·laborar amb l’Oficina d’Administració Electrònica i Gestió Documental, amb l’Oficina de Contractació Administrativa, i amb l’Àrea d’Organització i Recursos Humans (Formació i Servei de personal). El termini de presentació de sol·licituds acaba el 24 d’octubre. Vegeu aquí els detalls de la convocatòria.

També segueix oberta la convocatòria de beques de tardor, però en aquest cas el termini de presentació de sol·licituds acaba el 31 d’octubre. Hi trobareu 75 beques (consulteu aquí la convocatòria), i n’hi ha diverses que poden interessar molt especialment als nostres estudiants:

• 15 beques de col·laboració amb l’Oficina d’Administració Electrònica i Gestió Documental
  • 1 beca de col·laboració amb la Unitat d’Administració Electrònica i Identificació Corporativa
  • 1 beca de col·laboració amb l’Oficina d’Administració Electrònica i Gestió Documental
  • 1 beca de col·laboració amb el CRAI-Biblioteca de Farmàcia
  • 1 beca de col·laboració amb l’OMPI (Facultats de Biblioteconomia i Documentació / Geologia)
  • 1 beca de Dinamització lingüística i PAU (Facultats de Dret, Belles Arts i Biblioteconomia i Documentació)

Convé, però, donar un cop d’ull a totes les beques, perquè n’hi ha algunes per a les quals no es demanen mèrits de cap titulació en concret.

.