BOBCATSSS 2015 ja escalfa motors

La propera edició de BOBCATSSS tindrà lloc el gener de 2015 a la ciutat de Brno. Aquesta edició de BOBCATSSS està organitzada conjuntament per la Masarykowa Unywerzita de Brno (República Txeca) —que hostatja el congrés— i la Tampereen Ilyopisto (Finlàndia). La Universitat de Masaryk celebra enguany el seu 95 aniversari, ja que va ser creada el 1919 a instàncies de Tomáš Garrigue Masaryk, el fundador de la República de Txecoslovàquia. Amb el temps, ha esdevingut la segona universitat pública txeca darrere de la de Praga pel que fa a les dimensions i és la més important de la regió de Moràvia.

BOBCATSSS 2015 —que celebrarà les seves sessions del 28 al 31 de gener sota el lema Participation, innovation and design of LIS— ja ha estrenat pàgina web i logotip i ha fet accessible l'aplicació que gestiona les inscripcions dels congressites. Ens anuncien també que ben aviat estaran disponibles les instruccions per a la presentació de comunicacions i pòsters.

Animem els estudiants d'IiD de la Facultat a assistir al congrés i a seguir-ne els progressos organitzatius a través del seu compte de Facebook, on trobaran també imatges i records de la darrera edició, BOBCATSSS 2014, que va tenir lloc a Barcelona, organitzada per la nostra Facultat.