Campionat d’estiu de futbol sala: torna a guanyar el professorat i PAS

El divendres 29 de juny va tenir lloc el tradicional torneig d’estiu de futbol sala de la Facultat en el qual hi van participar tres equips: estudiants de Comunicació Audiovisual, estudiants d’Informació i Documentació, i professorat i PAS de la Facultat. Els integrats dels equips van ser: Ernest Abadal, Carlos Aguilar, Jordi Capella, Ricardo Pozzobon i Javier Sanz (professorat i PAS), Sergio Armenteros, Àlex Ensenyat, Kim Laviós i Victor Villaverde (estudiants CAV) i Joan Cortiella, Asbel Gonzalbo, Marc López, Héctor Rico i Sergi Romero (estudiants IiD).

El torneig es va resoldre pel sistema de lliga entre les tres esquadres. L’equip del professorat i el PAS es va proclamar una altra vegada campió del torneig amb total autoritat ja que va guanyar per un contundent 6-2 als estudiants de CAV i per 5-3 als estudiants d’ID. L’equip campió va mantenir el ritme estable i constant d’un perfecte motor dièsel que no va ser superat en cap moment per l’explosivitat ni per les ganes dels seus oponents. Javier Sanz, que va ser nomenat MVP del torneig, va ser l’autor de diversos gols generats a partir de jugades trenades al primer toc. Els estudiants de CAV van quedar en segona posició al derrotar als d’ID per 2-0.

Amb aquest resultat, l’equip de Professorat i PAS allarga encara més la seva llegenda esportiva ja que es manté invicte des dels inicis del torneig (l’any 2014), no havent estat superat en cap ocasió pels equips d’estudiants, que no han trobat encara la manera d’imposar el seu joc.