Professió

Canal professional: tècnica de repositori institucional

Iris Parusel va acabar la diplomatura de Biblioteconomia i Documentació a la Facultat el 2010. Mentre estudiava va tenir les primeres experiències laborals, com a becària en pràctiques, en biblioteques escolars i a TV3. També aprofità el programa de pràctiques d'estiu, i féu una estada al País de Gal·les. Després ha anat tenint feines sobretot en els àmbits educatius i dels mitjans de comunicació.

Des del juny de 2013 ha estat contractada com a tècnica de repositoris pel Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya. La seva feina quotidiana consisteix a donar suport en les tasques derivades del manteniment dels repositoris: configuració de nous recursos incorporats, gestió d'estadístiques mensuals, controls de qualitat i millora, catalogació puntual de certs registres al Catàleg Col·lectiu d'Universitats Catalanes, resolució de dubtes i incidències a través del correu electrònic, etc.

Per a més informació entreu en aquest enllaç.