Activitats

Clausura del curs de la Universitat de l’Experiència

El passat 7 de juliol, va tenir lloc al Paranimf de l’Edifici Històric l’acte de cloenda del curs 2014-15 de la Universitat de l’Experiència. Misericòrdia Garcia, comissionada per a Desenvolupament Social i Envelliment, va presidir l’acte, i hi van intervenir Lourdes Bernuz —coordinadora docent del programa Salut i Benestar— i Maria Elvira —professora del programa que ofereix la nostra Facultat. A continuació, va prendre la paraula un estudiant de cadascun dels programes formatius, i l’alumna Maria Juan va parlar en nom del nostre: Biblioteques i arxius en l’era digital.

L’acte va estar amenitzat pel pianista Miquel Villalba i per la coral Gaudium de la Universitat de l’Experiència, que dirigeix el professor Xavier Cervera i on alguns cantaires són estudiants que han passat per la nostra Facultat. Després d’aquesta cerimònia solemne que es va cloure amb el cant conjunt del Gaudeamus igitur, els alumnes van organitzat un dinar de comiat al qual van assistir alguns dels professors del curs.