Activitats

Concurs de cartells per al projecte «La UB contra la violència masclista: uneix-t’hi de deBò!»

La Universitat de Barcelona convoca un concurs de cartells per difondre una campanya de sensibilització entre l’alumnat sobre la prevenció i la detecció de la violència de gènere. Impulsen aquesta campanya la Unitat d’Igualtat de la UB i les comissions d’Igualtat de les diverses Facultats, amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona. El projecte «La UB contra la violència masclista: uneix-t’hi de deBò!» té la finalitat de fomentar entre l’alumnat universitari una cultura corporativa de lluita contra la violència masclista i crear comissions específiques de voluntariat contra la violència de gènere.

Pot presentar una proposta al concurs, individualment o en equip, tot l’alumnat matriculat a la UB. El termini acaba el dia 24 de juny. La millor proposta serà la imatge del projecte i rebrà un premi de 500 euros. Podeu consultar aquí les bases de la convocatòria.