Concurs de fotografia Sant Jordi 2015: presenta-hi la teva fotografia!

El Vicerectorat de Relacions Institucionals i Cultura, amb el patrocini de la Fundació Damm, ha convocat la segona edició del concurs de fotografia Sant Jordi 2015 – Premi Josep Damm, obert a l’alumnat, el professorat i el personal d’administració i serveis de la UB.

El concurs —amb el lema «Sempre és Sant Jordi»— busca una visió personal de la celebració de Sant Jordi en qualsevol dels seus àmbits (literari, festiu, estètic, l'amor, les roses, Sant Jordi com a tradició, la diada com a festa de Catalunya, etc.). La fotografia guanyadora serà la imatge de Sant Jordi 2015 a la UB i serà premiada amb 1.000 €. Hi haurà dos accèssits dotats amb 500 €.

El termini de presentació de fotografies acaba el 27 de febrer. Per a més informació, consulteu les bases del concurs.

En l'edició de l'any passat, la guanyadora va ser Adriana de Sandoval, estudiant del grau de Comunicació Audiovisual de la nostra Facultat, amb la fotografia «La llibertat suau de les paraules».