Conferència «Desarrollando colecciones: para nuev@s usuari@s... y no tan nuev@s». Adán Griego (Stanford University Libraries)

El proper dimarts, 30 de setembre, i en el marc de l'assignatura Desenvolupament de col·leccions del grau d'Informació i Documentació, Adán Griego impartirà la conferència «Desarrollando colecciones: para nuev@s usuari@s... y l@s no tan nuev@s», on parlarà sobre el desenvolupament de col·leccions per a usuaris nascuts digitalment i sobre les noves formes de treball en una universitat nord-americana de prestigi com és la Stanford University. Adán Griego és el responsable de les col·leccions Llatinoamericana i Ibèrica i Mexicano-Americana de la Cecil H. Green Library (Stanford University Libraries).

Aquesta activitat és oberta a tothom i tindrà lloc a l’aula 114 de 10 a 11,30 h.