Conferències d’Ernest Abadal en la setmana de l’accés obert

El professor de la FIMA Ernest Abadal va impartir tres conferències sobre diversos aspectes relacionats amb l’accés obert i les revistes científiques durant la setmana de l’accés obert que va tenir lloc a finals del mes d’octubre de 2021. En primer lloc, el 26 d’octubre, va participar en el XV Encontro da Rede de Bibliotecas Fiocruz (Brasil) amb la conferència titulada “Distorsiones provocadas por el pago de APC”. En segon lloc, el 28 d’octubre, va participar en la V Convención Científica Internacional organitzada per la Universidad Técnica de Manabí (Equador) en la taula rodona “¿Toda la ciencia se puede medir?”. Finalment, també el dia 28 d’octubre, va impartir la conferència “Transformaciones de las revistas científicas universitarias” en el marc del Encuentro de Revistas Universitarias 2021 organitzart per la Universidad Autónoma Ciudad de México.