Congrés de Llibreters en Llengua Catalana

Entre el 10 i el 12 de febrer, tindrà lloc a Tarragona el I Congrés de Llibreters de Llengua Catalana, organitzat pel Gremi de Llibreters de Catalunya. S’espera comptar amb l’assistència de llibreters de tots els Països Catalans com també de professionals del món de llibre: editors, escriptors, distribuïdors i representants d’institucions i de l’administració. La Facultat hi tindrà una presència important, donat que un dels quatre eixos temàtics del congrés és la formació. El Gremi i la Facultat han acordat organitzar una formació professional per al personal de llibreria. Lluís Agustí (responsable d’aquesta formació) i Ernest Abadal (degà de la Facultat) intervindran en el congrés. Lluís Agustí, el dia 11 al matí, en una taula rodona sobre «La formació acadèmica i professional del llibreter», i Ernest Abadal, el dia 12 al migdia, amb la presentació de l’Escola de Llibreria, juntament amb el president del Gremi, Antoni Daura: «Nous projectes per a la dinamització i la professionalització de la llibreria». Per a més informació vegeu: http://www.congresdellibreters.cat/.