Convocatòria de 70 beques de col·laboració amb la UB

Ampliat el termini de presentació de sol·licituds fins al 27 de novembre de 2017

La UB ha fet pública la convocatòria de tardor de les beques de col·laboració, i el termini de presentació de sol·licituds acaba el 20 de novembre.

Hi trobareu 70 beques, però n’hi ha algunes que poden interessar molt especialment els nostres estudiants, tot i que n’hi ha d’altres a les que també poden optar i cal repassar amb atenció:

• 16 beques de col·laboració amb l’Oficina d’Administració Electrònica i Gestió Documental.
  • 1 beca de col·laboració amb la Unitat d’Administració Electrònica i Identificació Corporativa.
  • 1 beca de col·laboració amb l’Oficina d’Administració Electrònica i Gestió Documental.
  • 1 beca de col·laboració amb l’O.M.P.I. (Facultat de Biblioteconomia i Documentació / Ciències de la Terra).
  • 1 beca de Dinamització lingüística i PAU (Facultat de Dret, Belles Arts i Biblioteconomia i Documentació).
  • 1 beca de col·laboració amb l’Oficina de Gestió de la Recerca (estudiants de Doctorat i de màster)

Bases de la convocatòria i més informació a: https://seu.ub.edu/ajutsPublic/showPublicacion/35970.