façana FIMA darrere

Convocatòria de dues places de personal tècnic de recerca a la FIMA

Dintre de la convocatòria INVESTIGO, la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona ofereix dues places per a personal tècnic de recerca en modalitat jornada completa i de condicions molt similars. Per a ambdues el salari anual és de 27.726,70 € i els requisits són tenir un nivell B2 d’anglès, ser menor de 30 anys, estar desocupat i inscrit com a demanant d’ocupació en el Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i no haver desenvolupat cap activitat de recerca a la UB en els últims sis mesos.

Una de les places és per al Grup de Recerca de Didàctica de la Història, la Geografia i altres Ciències Socials, i Comunicació (DHIGECS-COM), i la segona per al Centre de Recerca en Informació, Comunicació i Cultura (CRICC).

Més informació a: https://seu.ub.edu/ofertaPublicaCategoriaPublic/listPublicacionsAmbCategoria?categoria.id=338210

Els codis de les places són: 100051TC25 (DHIGECS) i 100051TC27 (CRICC)