Convocatòria del programa de mobilitat SICUE per al curs 2015-16

Ja s'ha publicat la convocatòria del Programa de mobilitat nacional SICUE (Sistema d’Intercanvi entre Centres Universitaris Espanyols) per al curs 2015-16. SICUE és un programa mitjançant el qual els estudiants d'universitats de l'Estat espanyol poden realitzar part dels seus estudis en una universitat espanyola amb què el seu centre tingui establert un conveni.

Els alumnes del grau d’Informació i Documentació poden optar per la Universidad Carlos III de Madrid, la Universidad de Granada, la Universidad de León, la Universidad de Murcia, la Universidad de Salamanca o la Universitat de València, i els del grau de Comunicació Audiovisual per la Universidad de Granada, la Universidad de Salamanca i la Universidad de Murcia.

Termini per presentar les sol·licituds: del 20 de febrer al 27 de març de 2014.

Per a més informació: http://www.ub.edu/acad/intercanvis/nacional. També podeu posar-vos en contacte amb el coordinador del SICUE del grau d’Informació i Documentació, la professora Marina Salse (salse@ub.edu), o amb el del grau de Comunicació Audiovisual, el professor Jorge Franganillo (franganillo@ub.edu).