Convocatòria d’una beca Màster+UB a la FIMA

S’ha obert la convocatòria de 24 beques de col·laboració amb la Universitat de Barcelona, curs 2022-2023, del Programa Màster+UB de captació d’estudiants per cursar un màster universitari i incentivar vocacions científiques en el si d’un grup de recerca.

Una d’aquestes beques és per a estudiants que el curs vinent es matriculin en un dels màsters oficials de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals. El termini de presentació de sol·licituds acaba el 13 de maig de 2022. Per a més informació, contacteu amb els coordinadors dels respectius màsters o amb Miquel Térmens (termens@ub.edu).

Les sol·licituds s’han de fer per via telemàtica a través de la seu electrònica o a la pàgina web de beques de col·laboració.