Activitats

Convocatòria extraordinària de places Erasmus per al segon semestre del curs 2014-15

Amb la voluntat de garantir el màxim la mobilitat dels estudiants de la UB, s’ha obert una nova convocatòria del programa Erasmus amb caràcter extraordinari.

En aquesta convocatòria —que romandrà oberta fins al 13 de juny—, es podran sol·licitar les destinacions que van quedar vacants a la convocatòria del passat mes de gener. L'estada a l’estranger s’haurà de fer durant el segon semestre del curs 2014-15.

Trobareu més informació als enllaços següents:

I també podeu posar-vos en contacte amb el responsable de Relacions Internacionals, el professor Ángel Borrego (borrego@ub.edu), o amb l’Oficina de Relacions Internacionals de la Facultat (ori-fbd@ub.edu). Us recordem també que, si voleu conèixer les experiències dels estudiants de la Facultat que participen en aquest i en altres programes de mobilitat, podeu fer-ho a Mòbils BiD.