Convocatòria per fer una estada a l’Istituto Universitario Europeo de Florència

Com cada any, l’Istituto Universitario Europeo, un centre de recerca de la Unió Europea especialitzat en ciències socials i situat a San Domenico di Fiesole (Florència), convoca una beca adreçada a diplomats en Biblioteconomia i Documentació, llicenciats en Documentació, graduats en Informació i Documentació o màsters de la nostra Facultat (s’accepten també candidatures d’estudiants que pensin acabar la carrera el gener de 2016) per fer una estada de dotze mesos a la seva biblioteca. Podeu consultar al web de la Facultat les condicions detallades d’aquesta convocatòria, i al blog Mòbils BiD les entusiastes impressions dels becaris que han gaudit de les beques de convocatòries anteriors. El termini de presentació de sol·licituds acaba el 15 d’octubre.