Professorat

Cristóbal Urbano participa en una jornada sobre la difusió de l’activitat científica en català

El professor Cristóbal Urbano participa el proper dijous, dia 7, a la jornada: «La difusió de l’activitat científica en llengua catalana i els processos d’avaluació». La jornada, organitzada per l’Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana amb la col·laboració del Vicerectorat d’Investigació, Desenvolupament i Innovació de la Universitat d'Alacant, té l'objectiu d'analitzar la repercussió de l'ús del català en l'avalaució de les revistes científiques. Cristóbal Urbano hi presenta la ponència titulada « Una mirada nòrdica al debat sobre l'edició de revistes STM (Science, Technology, Medicine) en català: el cas de Noruega, Dinamarca i Suècia» , i intervé, juntament amb Llorenç Arguimbau i Lluís Rovira, a la taula rodona que tindrà lloc a la sessió de la tarda amb el títol «La importància de fer, difondre i divulgar ciència en llengua catalana».