Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Defensa dels treballs finals del postgrau de Llibreria (14 de juny)

juny 14, 2017 @ 15:00 - 16:00

El proper dimecres, 14 de juny de 2017, a les 16 h, es faran a la Sala de Juntes (aula 206) les sessions de defensa dels treballs finals del curs de postgrau de Llibreria.

Els alumnes del postgrau de Llibreria elaboren en grup un projecte des del punt de vista del màrqueting, on han d’integrar el conjunt de coneixements adquirits durant el curs. El treball és presentat en aquesta sessió pública davant d’un tribunal format per Antoni Daura, president del Gremi de Llibreters, David Baró, professor de Màrqueting, i Lluís Agustí, director de l’Escola de Llibreria. Cada grup disposa de 30 minuts per defensar el seu treball. Com que sovint els treballs sorprenen gratament per la seva qualitat i innovació, convidem a assistir-hi a tothom que hi estigui interessat.

Mostra els detalls

Data: