Defensa pública dels treballs de final de curs del Diploma de postgrau de Llibreria

El proper dilluns, 28 d'abril, a les 15.30 h, tindrà lloc a la Sala de Juntes (espai 206) la defensa pública dels plans de màrqueting elaborats com a treball final pels alumnes del postgrau de Llibreria de l'Escola de Llibreria. El tribunal està format pels professors Anna Ruiz i David Baró, i hi actuen com a vocals Antoni Daura, president del Gremi de Llibreters de Catalunya, i Lluís Agustí, director de l'Escola. En aquesta sessió, es defensen els projectes següents:

Llibreria 9 ¾. Maria Bauret, Lorena Cayetan, Laura Jurado i Sílvia Nieves Gómez

Llibreria Arrels. Laura Escolà, Joana Nogués, Rosalba Poveda i M. Mercè Serra

Llibreria Chronos: llibreria especialitzada en ciència ficció i literatura fantàstica. Gonzalo Rodríguez, Maite Sánchez, Mar Tusell i Magda Urgell

Mots i a la gàbia!: llibreria juvenil. Laia Bonet, Maria del Mar Capellades, Juan Carlos González i Meritxell Utset

La Noguera es reinventa: traspàs llibreria La Noguera (Balaguer). Andrea Giovannoli, Ana Gómez, Nuara López, Karen Parrales i María José Piñeiros

Númax. Irma Amado i Ramiro Ledo

L'acte es públic, però us preguem que feu la reserva a Mercè Garcia (mercegarciab@ub.edu)