Dues estudiants de CAV, seleccionades per al «Blog Europa»

«Blog Europa» és un espai de Televisió de Catalunya del qual ja hem parlat alguna vegada, on estudiants de Periodisme i de Comunicació Audiovisual d’universitats catalanes mostren la seva mirada sobre la realitat social europea. Els estudiants aprofiten les seves estades amb beques Erasmus per enregistrar, amb petites càmeres de vídeo digital d’alta definició, reportatges curts sobre l’actualitat dels països europeus on cursen les beques. Les peces s’emeten els dissabte i els diumenges al 33 a les 21.45 h i els dissabtes al 3/24 a les 11 i a les 18 h. Després, es poden veure o descarregar a: www.tv3.cat/blogeuropa.

De cara al curs vinent, han estat seleccionades dues estudiants de la nostra Facultat: Paula Mykhaylychenko i Rakel Gil, que faran la seva estada Erasmus a Oslo (Noruega) i Roskilde (Dinamarca) respectivament.