• Aquest esdeveniment ja ha passat.

El documental «Trance», de l’estudiant de CAV Lorena Arroyo, als Cinemes Girona (8 de novembre)

novembre 8, 2016 @ 19:00 - 20:00

El proper dimarts, 8 de novembre, tindrà lloc la projecció «El documental a l’Escola», que s’emmarca en el cicle Visions documentals que organitzen conjuntament Altervideo i Cinemes Girona amb l’objectiu de difondre produccions que no tenen difusió en els canals habituals. «El documental a l’Escola» vol mostrar alguns dels treballs que es fan a les escoles d’audiovisuals i se n’han triat cinc, procedents de cicles formatius de grau superior (INS Santa Eulàlia, INS La Mercè i EMAV) i de grau universitari (grau de Comunicació Audiovisual de la UB i de Blanquerna). El nostre documental seleccionat és Trance, de l’estudiant de CAV Lorena Arroyo, una reflexió i una denúncia animalista a través del testimoni del treballador d’un escorxador i la seva lluita interior. Podeu veure’n aquí el tràiler.

«El documental a l’Escola» comença a les 20:00 h als Cinemes Girona (c. Girona 175. 08037 Barcelona). Després de la projecció, els autors dels documentals i els seus professors mantindran un col·loqui amb el públic assistent sobre els treballs presentats i sobre la presència del documental als ensenyaments de l’àmbit de la comunicació audiovisual a casa nostra.

Mostra els detalls

Data: