El projecte europeu CRISH, a la Facultat

El proper dilluns 29 d’octubre se celebrarà a la Facultat una edició del curs CRISH (Co-creating Innovative Solutions for Health), un curs adreçat a pacients, professionals de la salut i investigadors. CRISH té com a objectiu principal apropar metodologies de cocreació a l’àmbit de la salut per, així, fer emergir necessitats no cobertes i obrir noves vies d’innovació. El curs ha estat desenvolupat pel projecte europeu del mateix nom, finançat per EIT Health, i liderat per l’Hospital Clínic de Barcelona, el centre de recerca ISGlobal i la Universitat de Barcelona, essent coordinat pel professor de la Facultat Sergio Villanueva. Al curs hi participen professors i investigadors d’altres institucions europees com ara IrsiCaixa, IESE, l’Imperial College London i l’Université Grenoble Alpes.

El curs inclourà el llançament d’un miniMOOC sobre els pilars teòrics del curs (Cocreació, Experiència del pacient, Recerca i Innovació Responsables, Involucració de Pacients i Públics, Innovació en Salut i Medicina Translacional) desenvolupat pels professors de la Facultat Anna Marquès, Jep Cunill, Jaume Vilaseca i Lydia Sánchez. Els vídeos es poden consultar al canal del projecte amb subtítols en castellà. Properament també hi seran disponibles en anglès i francès: