Activitats

El vídeo de la celebració de l’aniversari del «Sense Ficció», realitzat per estudiants de CAV, al blog del programa

El passat 22 de maig, va tenir lloc a la Facultat la celebració del 5è aniversari del programa Sense Ficció de Televisió de Catalunya. Dos professors de CAV, Ricard Belis (Avi, et trauré d'aquí!,Torneu-me el fill, Pòlio crònica d’una negligència,Monarquia o república, Avis contra la crisi o Què mengem) i Josep Rovira (Adopcions, divuit any després, Forenses, Papers personals, El cine de Paco, #Òmnium50A, Anatomia d’un rei o Querida Dª Elena) formen part de l’equip d’aquest programa, que està dedicat als documentals i emet les millors produccions del gènere tant estrangeres com de producció pròpia.

A l’acte acadèmic, titulat «El documental avui. 5 anys del "Sense Ficció"», hi vam poder escoltar una ponència de Nick Fraser, director de Storyville (BBC), i una taula rodona on van intervenir Joan Salvat, director del Sense Ficció; el mateix Nick Fraser; Joan Gonzàlez, director de DocsBarcelona; Tono Fol­uera, president de ProDocs; i Jordi Balló, director del Màster de Documental de Creació (UPF).

Ara podem veure, al blog del programa, la gravació de l’acte, que va córrer a càrrec d’estudiants de CAV.