Els alumnes de la Universitat de l’Experiència han tornat de Roma

Els estudiants del curs Informació en Clau Personal han tornat d'un reixit viatge a Roma que ha comptat amb un programa força atapeït, però interessant. A més de les visites tradicionals que no podien faltar, han pogut veure l'exposició Lux in arcana – L'Archivio Secreto Vaticano, i els jardins de Bomarzo, protagonistes de la cèlebre novel·la  de Manuel Mujica Láinez dedicada a la figura del noble italià Pier Francesco Orsini. La professora Maria Elvira els ha acompanyat en aquest viatge.

Aprofitem l'avinentesa per recordar que el termini de preinscripció a la Universitat de l'Experiència comença el 2 de juliol i que el curs que s'imparteix a la nostra Facultat ha canviat de nom i a partir d'ara es dirà Biblioteques i Arxius en l'Era Digital.