Activitats

Estudiants voluntaris per participar a la 5a Jornada de Biblioteca Pública i Cohesió Social

El proper 18 de març, tindrà lloc a la Biblioteca Jaume Fuster de Barcelona la 5a Jornada de Biblioteca Pública i Cohesió Social que organitza Biblioteques de Barcelona i aquest any està dedicada als joves nini i als serveis que els pot oferir la biblioteca pública per ajudar-los a identificar les seves competències i orientar-los de cara a la inserció professional.

Els estudiants de la Facultat tenen la possibilitat de participar-hi com a voluntaris donant suport en tasques organitzatives, com ara la recepció dels assistents o els suport a la sala durant les sessions de treball. Podeu consultar aquí les característiques concretes d'aquesta convocatòria.