Professió

Estrena d’un curtmetratge de l’exalumne de la FIMA Marc Vilalta

El divendres 6 de maig de 2022, a les 21 hores, s’estrena dins del Festival D’A al CCCB, el curtmetratge Valienta, mujer, que ha dirigit el graduat en Comunicació Audiovisual de la FIMA Marc Vilalta, qui també signa el guió. Al curtmetratge han participat altres exalumnes de la FIMA: Laia Marín (direcció de producció), Roger Solé (disseny sonor i banda sonora musical) i Jana Prats (distribució).

La sinopsi: La Sara, una dona trans de cinquanta anys, ja no pot ser només ella mateixa quan està tancada a casa seva. Necessita que el món la vegi tal com realment és i es disposa a sortir al carrer per primera vegada. Al llarg del seu passeig pels carrers de la ciutat s’enfrontarà als prejudicis d’una societat que no la deixa ser qui és, lluitarà contra les seves pors i inseguretats i conviurà amb un món que la sobrepassa i que la fa ser més valenta que mai.

Podeu veure aquí un trailer.