Activitats

Estudiants d’IiD i InfoCom visiten la Biblioteca d’Humanitats de la UAB

El passat dimecres, 4 d’abril de 2018, els estudiants de l’assignatura Avaluació i qualitat del grau d’IiD i d’InfoCom van visitar la Biblioteca d’Humanitats de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Primer, els van fer una presentació general sobre l’organitzacio del Servei de Biblioteques de la UAB, seguida d’una explicació sobre les principals línies de treball (noves formes d’aprenentatge, noves formes de publicació, recollida de  dades de recerca, etc.). També els van explicar alguns dels projectes de difusió dels serveis i de contacte amb els usuaris. Aquesta primera part es va acabar amb un torn de preguntes sobre aspectes concrets, com ara l’ús del nou cercador en substitució del catàleg tradicional o la gestió del whatsapp com a mitjà de contacte directe amb la biblioteca per a la resolució de dubtes. A continuació, els estudiants van fer un recorregut per les instal·lacions de la biblioteca: cartoteca general, sala de fons personals i sala de revistes d’Humanitats. Els alumnes que ho van voler, també van poder visitar les instal·lacions de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.