Activitats

Estudiants d’IiD visiten la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General de la UAB

El passat dimecres dia 9 de març, els estudiants de l’assignatura Avaluació i Qualitat del grau d’IiD del grup de matí, van visitar la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General de la Universitat Autònoma de Barcelona. Van poder gaudir d’unes explicacions detallades sobre la biblioteca i l’hemeroteca i conèixer de primera mà la gran diversitat de suports i tipologies documentals que ofereixen als seus usuaris. A més, van tenir el privilegi de baixar als dipòsits i veure’n les diferents seccions: la reserva (amb una petita exposició dels materials més representatius), la zona dels compactes, i el moll de càrrega i descàrrega (amb una tramesa a punt per enviar al GEPA).