Estudiants voluntaris per col·laborar amb unes jornades de preservació digital

L’Aligning National Approaches to Digital Preservation (ANADP) II Action Assembly —que tindrà lloc a la Biblioteca de Catalunya del 18 al 20 de novembre— busca estudiants que hi vulguin participar com a voluntaris en el torn de matí o en el de tarda, especialment dels dies 18 i 19. Els estudiants que sàpiguen anglès i estiguin interessats a col·laborar en la preparació de materials, en la recepció dels assistents, en el suport a la sala durant les sessions de treball o en altres tasques pròpies d'un congrés han d'enviar un correu electrònic amb les seves dades —ensenyament, nom, cognoms, adreça de correu electrònic i telèfon— a Mercè Garcia (mercegarciab@ub.edu). Aquesta activitat pot tenir el reconeixement de mig crèdit per als estudiants del grau d'IiD (pendent d'aprovació per part de la Comissió Acadèmica de la Facultat).