Activitats

Estudiants voluntaris per a les 13es Jornades Catalanes d’Informació i Documentació

El COBDC necessita 15 estudiants de la diplomatura de Biblioteconomia i Documentació, de la llicenciatura de Documentació o del grau d’Informació i Documentació per col·laborar com a voluntaris a les sessions del dia 22 de novembre de les 13es Jornades Catalanes d’Informació i Documentació. D’aquesta manera, els estudiants podran participar en aquest esdeveniment professional i, si així ho desitgen, assistir de forma gratuïta a les visites programades per al dia 23. Per ser triat, cal enviar, abans del 26 d’octubre, un missatge amb el currículum a l’adreça jornades2012@cobdc.org.

Així mateix, els estudiants de la Facultat que tenen fins a 25 anys poden inscriure's a les Jornades per un preu especial de 25 euros, si ho fan abans de finals d'octubre.