Campus

Estudiants voluntaris per a les 14es Jornades Catalanes d’Informació i Documentació

El Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya necessita 24 estudiants del grau d’Informació i Documentació per col·laborar com a voluntaris a les 14es Jornades Catalanes d’Informació i Documentació que se celebraran a l’Ateneu Barcelonès els dies 3 i 4 de març. Per ser triats, cal que envieu, abans del 30 de gener, un missatge a l’adreça jornades2016@cobdc.org, amb el nom, els estudis que curseu i un breu resum de la vostra trajectòria professional i personal, així com els motius que us han fet decidir a participar a les Jornades. La participació en aquesta activitat pot tenir un reconeixement de mig crèdit optatiu (pendent d’aprovació per part de la Comissió Acadèmica de la Facultat).