Èxit de participació al torneig de futbol sala

El dimecres 20 de febrer es va disputar el tradicional torneig de futbol sala de la Facultat que va comptar amb la presència de sis equips formats per estudiants de diversos cursos del graus de Comunicació Audiovisual i d’Informació i Documentació, i també per l’equip de professorat i PAS, invicte fins aquesta edició.

Degut a l’èxit de participació, es va haver d’establir un sistema d’eliminatòries amb partits breus per tal de determinar els quatre equips semifinalistes i, a continuació, els finalistes. Aquest format de competició va perjudicar l’estil de joc de l’equip del professorat i PAS que va fer molt bon paper però que es va quedar a les portes de la final. L’equip guanyador estava format per estudiants de primer curs de Comunicació Audiovisual, que van mostrar molt bones maneres i van guanyar de manera ajustada l’equip de quart curs d’Informació i Documentació, uns veterans en la competició, ja que hi participen des de fa anys.

Cal destacar que la meitat dels equips van comptar amb la participació de noies. Totes elles van demostrar un alt nivell de competició i van contribuir als bons resultats dels seus equips. Esperem que a la propera edició tots els equips incorporin jugadores.