Exposició «F1NS 3L T0P T3N i més enllà!»

Del 30 de setembre al 15 de desembre, podrem visitar a la Facultat l'exposició «F1NS 3L T0P T3N i més enllà», una selecció de «numeraris»: llibres il·lustrats que proposen als infants diferents estratègies per familiaritzar-se amb les xifres i els càlculs matemàtics. L'exposició ha estat organitzada per la Comissió de Dinamització Lingüística de la Facultat, amb la col·laboració de l'Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura, i l'han preparada Teresa Duran, Encarna Beltran i Emma Bosch, del Departament de Didàctica de l’Educació Visual i Plàstica de la UB. El mateix dia 30 a les 7 de la tarda, la professora Duran pronunciarà la conferència «Fins el top ten i més enllà! Xifres i càlculs en el llibre infantil», amb motiu de la inauguració de curs del màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura.