Exposició «Lectures del fons en femení» al CRAI de la Facultat

Per commemorar el Dia Internacional de les Dones, la biblioteca de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals ha preparat l’exposició física i virtual titulada Lectures del fons en femení amb una selecció bibliogràfica que s’estructura en tres eixos: arxius i dones, dones i llibres, i feminisme.

S’ha recuperat l’exposició de l’any anterior amb la novetat de l’exposició virtual i les noves adquisicions sobre el tema. El CRAI agraeix la col·laboració de la professora de la i secretària de la Comissió d’Igualtat de la UB, la professora Núria Jornet Benito que, al pròleg de l’exposició, remarca la necessitat de documentar i conservar la memòria del feminisme i de les dones i combatre els silencis patriarcals de la història.

Podeu visitar l’exposició física durant tot el mes de març. L’exposició virtual la trobareu al següent enllaç i també a la nova pestanya: Web del CRAI > Biblioteques i horaris > Biblioteconomia i Documentació > Exposicions.