De re linguae

Exposició «Obrint portes: la llengua catalana a la Universitat de Barcelona»

El vestíbul de lʼEdifici Històric acull, fins al 16 de desembre, l’exposició «Obrint portes: la llengua catalana a la Universitat de Barcelona», on s’explica el paper que la Universitat ha tingut al llarg de la història en relació amb la llengua catalana i la seva normalització. L’exposició es divideix en set apartats que repassen l’evolució del català a la Universitat, incloent-hi episodis com ara la repressió franquista o el retorn a l’oficialitat amb la democràcia, fins a arribar al moment actual i als reptes de la internacionalització. Emmarcada en les activitats del Tricentenari, la mostra ha estat organitzada per alumnes del màster de Gestió del Patrimoni Cultural i Museologia, del màster d’Assessorament Lingüístic, Gestió del Multilingüisme i Serveis Editorials, i del grau de Disseny de la Facultat de Belles Arts.