Exposició sobre Feliu Elias «Apa», professor de l’Escola de Bibliotecàries

La Fundació Bosch i Cardellach de Sabadell presenta l’exposició Feliu Elias, Joan Sacs i Apa: tres en un i un treballant com tresdedicada a Feliu Elias i Bracons, pintor, caricaturista i crític d’art, que va ser professor d'Història de l'Art a l’Escola de Bibliotecàries entre l’any 1930 i l’any 1938.

Si bé Feliu Elias pot ser considerat un dels primers i més importants teòrics i crítics d'art contemporanis catalans, és conegut pel gran públic com a dibuixant satíric i caricaturista, gràcies a les seves magnífiques col·laboracions en revistes i diaris, com ara Cu-Cut!, La Publicitat, IberiaL’Esquella de la Torratxa, La Campana de Gràcia, o fins i tot En Patufet, i per la creació del setmanari Papitu.